söndag 22 juli 2012

Nytt i garderoben

Shoppade ju lite i Malmö, och sedan kunde jag inte hålla mig när jag kom hem till Stockholm, utan var tvungen att ta en sväng på stan - och tur jag gjorde det, för då hittade jag ännu mer fint! 

Shorts från H&M och tweed från Zara

Älskar den gröna färgen och nitdetaljerna!

H&M

Tweeds från Zara

Blus från Guess och skor från Tory Burch (sedan tidigare i juni)

T-shirt från Guess och tweed från Zara




Jag vet inte hur många gånger jag lovat mig själv att aldrig shoppa på Zara mer - de har verkligen sämst kvalité på sina produkter och inget får köras i tvättmaskin, utan enbart handtvätt eller kemtvätt. Men de har verkligen sjukt snygga tweeds, blazers och kavajer, och när det är på rea så känns det mycket mer prisvärt att betala 300 spänn för ett plagg som man vet ändå inte kommer hålla mer än typ 6 månade, istället för 600 eller 700 spänn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar