torsdag 26 juli 2012

Fare il shopping

Idag har jag gjort stan och shoppat, eller som italienarna säger, "fare il shopping" ;) Sprungit runt som en tok på NK, i Mood Stockholm, på Biblioteksgatan, i Gallerian... Hittade så mycket fint, ack kan man ju inte köpa allt ;) Var och klippte mig först med, det behövdes! Ingen jätteförändring, det är fortfarande långt och blondt ;) Lite uppklippt bara, och mycket fräschare :) Passade på att införskaffa mig den omtalade MoroccanOil som alla, inklusive mina vänner, säger är så bra! 

Börjar med den lilla ;)


Slutade med att det blev lite saker inne på Best of Brand i Mood och ett plagg från Karen Millen: 

 

Lägger upp bilder på det imorrn, sjukt trött nu och ska se på en dansk film på tv nu (som jag redan missat början på, hehe)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar