söndag 29 april 2012

Späckad helg

Så, har varit ledig i helgen. Har hittat på lite roliga saker,  som igår till exempel: 







Åt mat tillsammans med Karro, hälsotallriken på John Chris Café (så sjukt stor portion, orkar aldrig äta upp hela!)




Fixade naglarna och blev sjukt nöjd! (Roligt btw att min nagelteknolog - som jag varit hos en gång tidigare - kallade mig för "gumman" när han ringde mig! ...)





Hängde med Emma i Kungsträdgården, lapade sol med en iskall frapino i handen och njöt av de vackra körsbärsträden som blommade! 






Vädret har ju varit sjukt skönt, känns så himla underbart att äntligen solen tittat fram ordentligt så man kan njuta av den! Träffade även Micko över en fika efter jag varit och gjort naglarna på söder, men vid det laget hade mitt batteri på telefonen lagt av så kunde inte ta några bilder... Dags att skaffa digitalkamera kanske? Hm, ska kanske önska mig det i födelsedagspresent, det är ju faktiskt exakt en månad kvar på dagen idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar