lördag 7 april 2012

Hate being sick!

Det suger verkligen att vara sjuk, det tycker väl alla. Men jag som ändå mådde bättre igår, hade väl tänkt att jag skulle kunna gå på "Jesus Christ Superstar" idag, så därför var det ett väldigt bakslag att vakna upp och känna mig sämre... jag kunde inte gå. Min mamma, lillasyster, storasyster och systerson är iväg på musikalen på Göta Lejon nu. Jag vill inte heller riskera att smitta min storasyster, hennes sambo eller deras son, lille Leo. Han är bara en månad gammal, och om så små får det som jag har (vad det nu är...), så riskerar det att bli väldigt allvarligt. Så himla typiskt att bli sjuk just denna helg med, jag skulle ändå vara ledig från jobbet lördag, söndag och måndag, så får man tillbringa det sjuk hemma istället... 

Ja, ja, har jag tur är jag tillräckligt bra för att kunna träffa Stefan imorgon i alla fall. Sedan kanske Karro på måndag, tills dess måste jag väl liksom vara bra? Under tiden får jag roa mig bäst jag kan hemma med det sällskap jag har (katten ligger och snarkar i min säng och hunden ylar i sömnen ute i hallen, lillen!), kolla tv, läsa "Blonde" och roa mig med Pinterest (man blir verkligen helt besatt av det!). You could do worse! ...or?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar