tisdag 20 mars 2012

Topp fem, huh?

Så vad nytt annars? Tja... Jobbade tolv till nio idag/kväll. rätt slitigt att jobba så sent ändå, vågar inte tänka på hur min vän som jobbar natt jämt har det...
     Satt bredvid en kollega från samma gamla utbildningsgrupp som jag idag på jobbet, var väldigt lugnt i telefonerna, han fick så tråkigt att han tyckte det var kul att hålla på att höja och sänka mitt skrivbord typ var och varannan minut, ja, ja, man roar sig bäst man kan, haha. Vi satt och skämtade och hade oss, och tror att vi vid ett tillfälle råkade störa våra medarbetare, ooops...
     Juste, ligger av någon outgrundlig anledning fyra i vår tävling på jobbet idag, lite småroande, hur och sen när hamnade jag i toppen liksom, haha? 

En vanlig dag på kontoret...

Listan sträcker sig bara till plats 47...







Ville inte lägga ut mina kollegors namn, ifall någon inte skulle tycka att det var okej
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar