söndag 11 mars 2012

Lite shopping...

Var på stan för en tid sedan och shoppade lite, bland annat hittade jag då denna flickigt, våraktiga söta blus på MQ: 






Passande nog fick jag även igår för mig att måla mina naglar i en (baby?)rosa nyans: 





Fint eller för mycket? Jag kan inte bestämma mig :/ Förmodligen lär jag ta bort det och lägga på en annan färg typ imorrn... 
        Förutom blusen passade jag även på att köpa dessa saker:  

 



 
Det är ingen riktig skinnjacka, även om det i verkligheten ser ut som det, och materialet känns precis som äkta, men it´s all fake! Linnet kommer från Guess, och har ett  något annorlunda material mot vad som är brukligt för sådana här toppar: 



... tittar man närmare ser man nämligen att det är av ull och bomullsblandning! 

Så nu väntar jag (liksom alla andra) spänt på att våren ska komma på riktigt, så jag kan få använda alla dessa nya plagg - särskilt jackan, då den är alldeles för kall för att bära än! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar