söndag 11 mars 2012

Hade tänkt jag skulle börja blogga nu igen, men väljer denna gång att öppna ny blogg här på blogspot istället för min gamla på blogg.se... Kommer förmodligen att ta bort den så småningom, eftersom det inte verkar som att den går att importera...

Tog en promenad vid två-tiden med hunden. Det var, som ni säkert också märkt, soligt och fint, men blåsigt och inte als särskilt kallt i skuggan, brrr! Tur man hade denna om halsen som höll en varm: 





Har fått en del komplimanger för den, folk som undrar var jag köpt den: Stockholm Leather heter butiken, som ligger på baksidan av Gallerian (Regeringsgatan), ni vet om man går ut via utgången ner mot Kungsträdgården. Men den är från märktet Hollies, som jag sett säljer även på till exempel Salt. Galgen har en vän designat: 



Vet inte om det syns så bra vad texten säger på galgen, men det står i alla fall "Jolie petite Malin - jolie petite robe" och ska betyda ungefär "Söt liten Malin , söt liten klänning" (min vän tror jag hade sökt fram det på typ Google translate, har ingen aning själv, för har aldrig läst franska). Söt är den hur som, och väldigt användbar - hänger bra där från min hylla på väggen i rummet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar