söndag 25 mars 2012

Dagens shopping

Hittade denna sjukt fina lilla jacka/kavaj inne på H&M Hamngatan idag: 



Alla som känner mig väl vet att jag älskar sådana här små jackor och kavajer (har elva kavajer och fem sådana här små dräktjackor nu - "man kan aldrig gå fel med en kavaj!" har liksom blivit lite av mitt motto!). Denna var den absolut sista på H&M, en storlek 36, som kanske är aningen tajt om jag knäpper den, men sitter perfekt annars. Var i provhytten då jag hör en kvinna utanför säga till min lillasyster: "Om hon inte vill ha den där, kan ni inte bara säga till mig då, så jag kan få ta den?" Haha! - No way! You're coming home with me! tänkte jag. Expediterna visste inte om de skulle få in den igen, men ska kolla under veckan om de får in så jag kan se om en 38 sitter bättre, tror dock den kan bli för stor, och H&M's kavajer har en tendens att töja sig lite, så, vi får se. Nu ska jag sova, för imorgon är det en del roligt som står på dagslistan och måste upp relativt tidigt trots jag är ledig, så natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar