lördag 17 mars 2012

19:47

Så, idag var jag och fikade med Emma. Vi satte oss på John Chris, det har liksom blivit standard att gå dit, benen bara går av sig självt och vips - så är vi där! Så roligt och skönt att träffa Emma och prata, vi är liksom på samma nivå, rätt lika i tänket. Tidigare har huvudämnet varit killar, då Emma och jag dejtat varsin som vi mötte en gång när vi var ute på Solidaritet, och dessa två killar även är vänner. Ju mer vi pratat om dem, desto mer har vi upptäckt att de är lika. Så har varit väldigt spännande att sitta och diskutera och analysera och jämföra.


Var ju även och gjorde mina naglar innan, på en salong på Götgatan. Detta är resultatet: 





Helt ok resultat för att betala endast femhundra spänn för att få splitternya naglar, blev väldigt nöjd :)

Har även varit och hälsat på storasyster och min systerson, lille Leonard - och herregud så söt han är! Fick hålla honom för första gången - han låg i min famn i kanske en halvtimme och sov gott, gnydde lite då han drömde och sprattlade till och emellanåt öppnade han ögonen och kollade upp på mig och omgivningen, som för att kolla läget, för att sedan fortsätta sova. Det är helt otroligt, har på något vis inte fattat det än - att det där är en liten människa, ett litet liv, och han är släkt med mig! Så sjukt! Längtar redan tills jag får träffa honom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar